Adminisztrátor (Bérszámfejtési terület)

Miért érdemes jelentkezned?

  • Téged keresünk amennyiben precíz vagy, szeretsz adminisztratív feladatokat ellátni és mindig a rendezettségre törekedsz.
  • Szívesen dolgoznál stabil háttérrel rendelkező, magyar hátterű nagyvállalatunknál a 13. kerületi Agora irodaházban, szép kilátással? Ha a válaszod igen, akkor ez a munkalehetőség neked szól!
  • Amennyiben érdekel a bérszámfejtés és TB ügyintézés világa, itt elkezdheted beleásni magad a szakmába!

Ezek a feladatok várnak rád nálunk:

  • Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése;
  • Személyügyi anyagok kezelése (kikeresés, lefűzés, stb.);
  • Belső posta kezelése (iktatás, szortírozás);
  • Bérszámfejtéshez kapcsolódó egyéb adminisztratív teendők (dokumentumok kezelése, iktatás, szkennelés, stb.).

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Microsoft Office programok (különösen Excel és Word) magabiztos használata;
  • Önálló, precíz munkavégzési képesség;
  • Minimum középfokú végzettség.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Legalább 1-2 év szakmai gyakorlat irodai adminisztratív, dokumentumkezelési, vagy egyéb ügyviteli területen (de pályakezdők jelentkezésére is nyitottak vagyunk);
  • Érdeklődés a Bérszámfejtői és TB ügyintézői szakma iránt;
  • Folyamatban lévő, vagy befejezett bér- és TB ügyintézői végzettség;
  • Bármely bérprogram ismerete.

Amit kínálunk:

  • Fiatalos, modern, professzionális munkakörnyezet;
  • Stabil, dinamikusan fejlődő nagyvállalati háttér;
  • Kiszámítható, tervezhető, rugalmas beosztás;
  • Jól megközelíthető munkahely;
  • Innovatív csapat, jó hangulat;
  • Fejlődési lehetőség;
  • Határozatlan idejű munkaszerződés.

Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület (Agora irodaház)

Jelentkezem!