Hírek

Budapest Airport: új takarító vállalat, fejlődő szolgáltatások

A repülőtér üzemeltetője néhány hete az Airport Security Zrt. új tulajdonosával, a B+N Referencia Zrt-vel dolgozik együtt a repülőtér tisztaságának folyamatos fejlesztésén.

A Budapest Airport az idei nyári csúcsforgalom tapasztalatait és az utasok visszajelzéseit összesítve felülvizsgálta a repülőtéri vizesblokkok állapotát. Az üzemeltető a vizsgálat eredményeképpen a legfrekventáltabb részeken – a SkyCourt éttermeinél és a 2B oldali érkező poggyászkiadó területén – a mosdók kapacitását a jövő nyári időszakra megduplázza, és jelentős felújításon esik át az összes többi vizesblokk is.

A felújítás teljes körű gépészeti és elektromos korszerűsítést is jelent: a csövek és vezetékek cseréje is megvalósul. A most induló projekt a tavalyi évben megkezdett felújítási program folytatása: a 2A Terminál megújult vizesblokkjait 2017 nyarán adta át a Budapest Airport – ezek minősége minden tekintetben megfelel az igényeknek. A projekt végén összesen mintegy 500 négyzetméter alapterületű mosdó újul meg, így a tervek szerint a 2019-es nyári csúcsidőszakban a már felújított és megduplázott kapacitású vizesblokkok fogadják az utasokat a terminál egész területén.

Emellett a takarítási feladatok magasabb színvonalú ellátását megcélozva a Budapest Airport a B+N Referencia Zrt.-vel, Magyarország egyik legnagyobb FM (facility management) szolgáltatójával, az Airport Security Zrt. új tulajdonosával kezdte meg a közös munkát a repülőtéren.

kezmosas

Huszka Péter, a Budapest Airport forgalmi igazgatója elmondta: „A mögöttünk álló nyári időszak alapján látszott, hogy a növekvő utasszámhoz igazodva a rendelkezésre álló mosdók kapacitását is növelni kell, mert a csúcsidőszakban a gyakoribb takarítás ellenére is gyorsabban romlott a mosdók állapota, és alatta maradt annak az elvárható minőségnek, amit az utasainknak nyújtani szeretnénk.”

„Biztosak vagyunk benne, hogy egy olyan kihívást jelentő területen is, mint egy nemzetközi repülőtér, a tőlünk megszokott magas minőségű szolgáltatást tudjuk nyújtani. Fontos számunkra, hogy a hazánkba érkező látogató pozitív első benyomást szerezzen, így vállalatunk mindent megtesz azért, hogy az utasok a felújítás ideje alatt és azt követően is megfelelő színvonalú, tiszta környezettel találkozzanak a repülőtéren. Növeljük a takarítói létszámot, felülvizsgáljuk a folyamatokat, és új minőségbiztosítási rendszert vezetünk be a közeljövőben” – mondta Kis-Szölgyémi Ferenc, a B+N Referencia Zrt. vezérigazgatója.

Forrás: turizmus.com