IT Szolgáltatás Manager

Munkakör célja:

A cégcsoport nemzetközi terjeszkedése miatt IT Szolgáltatás Managert / koordinátort keresünk a csoport szintű, központosított IT szolgáltatások egységes kezeléséhez. Az új munkatárs feladata a szolgáltatási és üzemeltetési folyamatok, alkalmazások, szoftverek, rendszerek ITIL szerinti működtetése, az elvárt szerződéses szolgáltatási szinteknek megfelelően, annak érdekében, hogy a cégcsoport tagjai szakszerűen és hatékonyabban tudják kiszolgálni az ügyfeleiket.

Feladatok: 

  • Az informatikai szolgáltatások nyújtásának felügyelete a B+N cégcsoport hazai és külföldi leányvállalatainak;
  • Szoros kapcsolat ápolása az informatikai szolgáltatásokat igénybe vevő (cégcsoporton belüli) ügyfelekkel, leányvállalatokkal, az informatikai szolgáltatásokkal kapcsolatos igények, elvárások, visszajelzések begyűjtése érdekében;
  • Az elvárt szolgáltatási szintek és a határidők betartásának-, valamint a havi szolgáltatási jelentések elkészülésének biztosítása;
  • A cégcsoporton belüli ügyféligények, -elvárások és -visszajelzések alapján az IT szolgáltatások folyamatos fejlesztése, valamint a szolgáltatásokat lefedő Szolgáltatási Megállapodások kialakítása és karbantartása;
  • A szolgáltatási tevékenységek koordinációja az érintett informatikai szervezeti egységek és a beszállítók között, a beszállítók munkájának felügyelete;
  • Közreműködés a cégcsoport IT működésének optimalizálásában.

Elvárások: 

  • IT szolgáltatás menedzsmentben és IT üzemeltetésben szerzett minimum 3-5 év releváns, főként nagyvállalati (100+ fő) tapasztalat;
  • Projekt management gyakorlat;
  • ITIL V3/V4 módszertanhoz kapcsolódó minimum Foundation szintű minősítés megléte;
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban és írásban);
  • Külföldi kiküldetésekben, kapcsolattartásban szerzett tapasztalat;
  • Jogosítvány és vezetői rutin;
  • Gazdasági, pénzügyi rendszerszemlétet;
  • Felsőfokú IT és/vagy gazdasági szakirányú végzettség

Előny: 

  • Folyamatban lévő / meglévő ITIL V3/V4 Managing Professional (MP) / Strategic Leader (SL) / MASTER minősítés;
  • Nemzetközi/virtuális csapat vezetésében szerzett tapasztalat;
  • Szlovák, cseh, román vagy szlovén nyelvtudás;
  • Felhő alapú szolgáltatások és rendszerek ismerete;
  • PM módszertanok alapos ismerete, esetleg kapcsolódó tanúsítványok megléte.

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Fiatalos, professzionális környezet, jó hangulat;
  • Kihívást jelentő feladatok, szakmai fejlődési lehetőség;
  • Kiszámítható, tervezhető beosztás, rugalmas munkaidő, home office lehetőség;
  • Versenyképes jövedelem, cafeteria rendszer;
  • Rendszeres csapatépítő tréningek;
  • Stabil nagyvállalati háttér, hosszú távú munkalehetőség, határozatlan idejű munkaszerződéssel.

Munkavégzés helyszíne: Budapest 13. kerület, Göncz Árpád városközpont

Jelentkezem!